
Γίνεται να καταφέρει κανείς να συνδέσει περισσότερες στοχευμένες θέσεις εργασίας με τους κατάλληλους υποψηφίους, και όλα αυτά με μια στρατηγική μάρκετιγνκ με εξαιρετικά ποσοστά επιτυχίας (155% περισσότερα conversions μέσω Google Ads με 49% χαμηλότερο CPA / Cost per Action) μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα; Αποδείξαμε ότι γίνεται.
Στη σημερινή ανταγωνιστική αγορά εργασίας, το να βρεθεί ο κατάλληλος υποψήφιος στην κατάλληλη θέση είναι πιο σημαντικό από ποτέ. Στο kariera.gr είμαστε αφοσιωμένοι στο να γεφυρώνουμε αυτό το κενό, μέσα από την καινοτομία και τα σωστά εργαλεία. Το τελευταίο μας success story το επιβεβαιώνει: πετύχαμε σε επίπεδο Performance Marketing –και συγκεκριμένα μέσω Google Ads– να αυξήσουμε τη στόχευση και τη σύνδεση των υποψηφίων με θέσεις εργασίας που τους ταιριάζουν. Και όλο αυτό μειώνοντας τις σχετικές προωθητικές δαπάνες. Αυτή η επιτυχία αναδείχθηκε πρόσφατα από την Google ως ένα από τα ελάχιστα case studies επιτυχημένων πρακτικών στην Ελλάδα.
Τι ακριβώς πετύχαμε; Για όσους είναι number και data lovers, από τον Ιανουάριο έως τον Σεπτέμβριο του 2024, το kariera.gr αύξησε κατά 155% τα conversions, (το πόσοι άνθρωποι δηλαδή κάνουν αίτηση έχοντας εντοπίσει ακριβώς τις θέσεις εργασίας που τους ταιριάζουν), μειώνοντας παράλληλα το Cost per Application (CPA) κατά 49%. Πώς το επιτύχαμε αυτό; Μέσα από βέλτιστη χρήση εξειδικευμένων υπηρεσιών της Google όπως το Value Based Bidding και το Demand Gen, προσεγγίζοντας έτσι τους κατάλληλους candidates τη σωστή στιγμή, δηλαδή όταν αναζητούν ενεργά θέσεις εργασίας. Στην εφαρμογή του συνόλου της στρατηγικής, είχαμε την αμέριστη βοήθεια της Relevance Digital Agency, η οποία εξασφάλισε την επιτυχία του αποτελέσματος.
Τι είναι το Value Based Bidding & το Demand Gen;
Το VBB (Value Based Bidding) και το Demand Gen είναι ισχυρές στρατηγικές ψηφιακής διαφήμισης. Το VBB διασφάλισε για εμάς ότι οι δαπάνες που γίνονται για διαφήμιση προορίζονται για την προσέλκυση των κατάλληλων ατόμων που αναζητούν ενεργά εργασία που να ταιριάζει με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους. Δηλαδή δώσαμε έμφαση στην «ποιότητα» των αιτήσεων και όχι τόσο στην «πληθώρα».
Το Demand Generation μας βοήθησε επίσης στο engagement και στο να βρίσκουν οι job seekers (υποψήφιοι) τις ευκαιρίες εργασίας που είναι περισσότερο συμβατές με εκείνους!
Γιατί είναι σημαντικό αυτό;
Το success story αυτό είναι πολύ σημαντικό τόσο για τους εργοδότες όσο και για τους υποψηφίους που μας εμπιστεύονται. Για τους εργοδότες είναι μια επιβεβαίωση ότι οι ανοικτές θέσεις εργασίας που δημοσιεύουν, φτάνουν σε απόλυτα στοχευμένο κοινό, βοηθώντας τους να λάβουν αιτήσεις από πληθώρα κατάλληλων υποψηφίων, και συνεπώς να αυξήσουν την ανταγωνιστικότητά τους στη διεκδίκηση ταλέντων. Για τους υποψηφίους αντίστοιχα, η αξία δεν είναι μικρότερη, καθώς η επιτυχία του kariera.gr δείχνει ότι οι θέσεις που προβάλλονται από τα διάφορα online κανάλια, είναι ακόμα πιο συμβατές με το προφίλ και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του κάθε job seeker.
Η επιτυχία αυτή δεν ήταν κάτι εύκολο. Αρκετές παράμετροι στάθηκαν ενώπιόν μας ως πρόκληση: α) το ευρύ χαρτοφυλάκιο/portfolio θέσεων εργασίας που διαχειρίζεται το kariera.gr σε δεκάδες κλάδους και κατηγορίες απασχόλησης, β) ο ανταγωνισμός στον κλάδο της προσέλκυσης ταλέντων και του HR γενικότερα, γ) η ανάγκη για μεγαλύτερη ορατότητα του kariera.gr αλλά με λογική επένδυση στις πλατφόρμες, και φυσικά δ) η εξάπλωση του kariera.gr σε 7 αγορές εκτός Ελλάδας και η προσπάθεια εδραίωσης των brands του Kariera Group στις νέες αυτές αγορές. Με βάση τις προκλήσεις αυτές κληθήκαμε να βελτιστοποιήσουμε τη στρατηγική μας για μάξιμουμ αποτελέσματα με μίνιμουμ κόστος. Και αυτό κάναμε.

Όπως φαντάζεται κανείς, για εμάς στο kariera.gr η ανάδειξη του συγκεκριμένου case study ως success story από την Google έχει μεγάλη αξία: είναι μια πολύτιμη αναγνώριση και επιβράβευση. Είναι η απόδειξη ότι καταφέρνουμε να αλλάζουμε μέρα με τη μέρα τον κόσμο της απασχόλησης με καινοτόμους τρόπους και ευρηματική αξιοποίηση των διαθέσιμων online εργαλείων, συμβάλλοντας καθοριστικά στην επιτυχημένη σύνδεση εργοδοτών και υποψηφίων.
«Επαναλανσάραμε το kariera.gr στην Ελλάδα με ένα νέο website και στρατηγική που βασίζεται στο Performance. Ενώ βιώναμε μια αρχική μετατόπιση της επισκεψιμότητας, βελτιστοποιήσαμε τα πληρωμένα κανάλια, μειώσαμε την εξάρτησή μας από τους aggregators και βελτιώσαμε τις στρατηγικές bidding. Αυτό οδήγησε σε μείωση κατά 30.000% στο κόστος ανά αίτηση/application, αύξηση 300% στα μηνιαία sessions και αύξηση 250% στα applications».
Διονύσης Σκαντζής, VP of Performance, Kariera Group